środa, 15 stycznia 2014

Gwoli ścisłości

No cóż. Nic nie pisałam, ponieważ nic odkrywczego mnie ostatnio nie nawiedziło, stąd dłuższa przerwa. Jeśli ktokolwiek tu zagląda informuję, iż postaram się jak będę mogła pisać jeśli tylko coś mnie nawiedzi.

Postaram się jak mogę, ponieważ bardzo zależy mi na tych opowiadaniach, mimo iż moja samoocena nie jest zbyt wielka i czasami wątpię we wszystko.

Nowe opowiadanie znajduje się pod tym postem lub po prostu możecie wejść w "Spis opowiadań" tam również je znajdziecie.

Nominowano mnie do LBA: więcej info pod Nominacja LBA



1 komentarz:

  1. Hej!
    Pragnę Cię poinformować, że już jutro o 20 pojawi się kolejny rozdział na moim blogu. Będą się ponownie pojawiać co tydzień, skończyłam z przerwą ;)

    http://harrymione-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń